CHIRURGIA KOLOREKTALNA - ONLINE

IX Ogólnopolskie
Sympozjum

23 - 24 października 2020 r.

FAQ

1)  jak zalogować się na e-sympozjum

na stronie https://chirurgiakolorektalna.pl/  przycisk Platforma Sympozjum ,następnie należy wpisać indywidualny kod

Ważne:  na dany kod mogą logować się w danym czasie tylko z jednego urządzenia więc dzielenie się z kimś kodami lub przełączanie z urządzenia na urządzenie może spowodować permanentne wzajemne wylogowywanie się

2) jak otrzymam kod

Kod otrzymuje uczestnik, który dokonał rejestracji i wpłaty za Sympozjum. Kod powinien  dotrzeć na skrzynkę mailowa  do 22 października .

W razie nie otrzymania kodu prosimy o kontakt

tel. 61 842 74 65, tel. 61 842 70 94

biuro@agora-konferencje.pl

3) Czy wydawane są certyfikaty za udział w e-sympozjum ?

Tak, certyfikaty zostaną przesłane mailem po zakończeniu dostępu do Platformy Sympozjum (po 22 listopada br.)

4) Informacje techniczne

Obraz się zacina i nie działa płynnie:

  1. Upewnij się, że prędkość łącza jest wystarczająca (rekomendujemy co najmniej 10 Mb/s dla jakości FHD) , a jeżeli korzystasz z WiFi, czy siła sygnału jest odpowiednio wysoka.
  2. Spróbuj zmienić przeglądarkę.
  3. Zmniejsz jakość obrazu. Dotknij lub najedź kursorem na okno odtwarzacza. Na dole wyświetli się pasek sterowania  – opcja zmiany jakości obrazu
    image001 dostępna jest  w prawym dolnym rogu.

  4. Zamknij wszystkie inne aplikacje działające w tle oraz otwarte karty przeglądarki. Na płynność odtwarzania transmisji może wpływać także oprogramowanie blokujące reklamy lub antywirusowe.

Nie słychać dźwięku

  1. Dotknij lub najedź kursorem na okno odtwarzacza. 
  2. W przypadku urządzeń mobilnych sprawdź, czy widoczna jest ikona
    image002 wyłączonego głośnika – dotknij ją  w celu włączenia dźwięku. 

  3. Na dole odtwarzacza na pasku z opcjami odtwarzania ustaw poziom głośności. W zależności od urządzenia możesz to zrobić korzystając z widocznego na pasku wskaźnika głośności 
    image003 lub

     image004 z opcji  .

  4. Sprawdź czy na Twoim urządzeniu końcowym (komputerze, smartfonie) głośniki są włączone i ustawiona jest odpowiednia głośność . Jeżeli korzystasz z laptopa lub komputera stacjonarnego możesz  sprawdzić to klikając w ikonę głośnika, która powinna znajdować się w prawym dolnym rogu ekranu, obok zegara.
  5. Sprawdź, czy odtwarzanie zostało wystartowane lub nie została włączona pauza.
  6. W przeglądarce, w aktywnej zakładce --- sprawdź czy widoczna jest ikona przekreślonego głośnika – jeśli jest, dotknij/kliknij na tą ikonę w celu odblokowania głośności na stronie.
  7. Jeżeli problem występuje nadal, spróbuj zmienić przeglądarkę. 

 

Pomimo niezakłóconego ciągłego dostępu do Internetu często jestem wylogowywany i musze się ponownie logować

Problem najczęściej dotyczy sytuacji, gdy ten sam kod użyty został jednocześnie do logowania na więcej niż jednym urządzeniu lub przeglądarce. Kolejne logowanie za pomocą tego samego kodu powoduje automatyczne wylogowanie w innych miejscach. Rekomendujemy:

  1. Przed zmianą urządzenia lub przeglądarki wyloguj się z platformy.
  2. W przypadku dokonywania logowania z urządzeń, z których korzystają też inni użytkownicy po opuszczeniu Platformy wyczyść cache przeglądarki.
  3. Jeżeli korzystasz z rezerwacji grupowej i otrzymałeś kod od osoby odpowiadającej za grupę (np. przedstawiciela firmy zamawiającej), upewnij się, czy na pewno otrzymałeś/otrzymałaś właściwy kod i nikt inny poza Tobą go nie używa.  

Wspierane przeglądarki

Rekomendujemy następujące przeglądarki: Chrome, Firefox, Safari 10+, Microsoft Edge. Zalecane jest używanie aktualnej wersji przeglądarki.

Internet

Jakość połączenia z siecią domową lub komórkową może wpływać na płynność odtwarzania nagrań. Może zależeć od niej również to, czy treści będzie można oglądać w jakości FHD lub HD. Rekomendujemy co najmniej 10 Mb/s dla jakości FHD.

Jak długo dostępne będą nagrania?

Dostęp do platformy dla wszystkich uczestników będzie możliwy do 22 listopada 2020.

 

W razie problemów  technicznych kontakt  IT Marcin Walczak 665316209